Autor Subiect: RESPONSABILITĂȚI (Liste Verificare) pentru: RIVERANI (terenuri la lacul Snagov)  (Citit de 85 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Administrator

  • Ajut(ăm) la Conservarea și utilizarea sustenabilă a Patrimoniului Natural și Cultural al Zonei Snagov
  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Mesaje postate: 77
  • Karma: +0/-0
  • Text personal => www.FundatiaSnagov.ro
    • Vezi Profilul
    • www.FundatiaSnagov.ro
În calitate de RIVERAN al lacului Snagov (care este un bun public - național) și în special de riveran al Ariei Naturale Protejate "Lacul Snagov" (care are o bogată biodiversitate cu multe specii protejate prin mai multe tipuri de legislații) - beneficiați de o mulțime de avantaje, care au asociate și o serie de obligații - menite să asigure un nivel bun de conservare a biodiversității.

Liste de Verificare
(în Excel), ca extrase din Planul de Management (nu conțin toate responsabilitățile > citiți tot Monitorul Oficial).
Începeți prin a descărca atașamentele acestui mesaj > (apoi) să le listați >
(apoi) > completați cu detalii despre modul în care vă conformați la cerințele existente (respectiv cu detalii despre modul și termenul în care urmează să vă conformați)
(apoi) > transmiteți Custodelui ANPLS, acest Excel prin email (custode@FundatiaSnagov.ro) / Tel: 0730 097 505.

** De regulă, aveți mai multe (categorii) de utilizări / roluri / calități = impact asupra resurselor naturale publice lângă care aveți proprietatea și pe care le impactați (astfel încât va fi necesar să descarcați mai multe Liste de Control).
Exemple: dacă aveți - utilizați și ambarcațiuni, dacă există construcții în zona malului ori pe lac (precum: debarcadere - pontoane), preluați - deversați apa din lacul Snagov, malul lacului este betonat la dvs. etc.

# Vă invităm să comentați aici tot ce vă este neclar și/sau considerați că pot reprezenta - îmbunătățiri a variantei curente de responsabiltăți și a modui de organizare. Astfel se va acumula (in acest FORUM - per subiecte) Și răspunsuri (relevante) și pentru alți (..).
Astfel încât în timp), "dialogul" acumulat aici - se va transforma în clarificări necesare și altora (ajunși în stadii - situații similare).

* Dacă totuși aveți situații foarte specifice ori aveți nevoie de o primă / scurtăasistență / ajutor / clarificări - sunați după ce aveți în fața dvs. câte o LISTĂ tiparită, pe care să puteți deja nota în rubricile respective - detalii relevante (comunicate telefonic de către Custode). Chiar și pentru acest caz, este necesar ca dvs. în prealabil, să fi citit cele circa 120 pagini ale Planului de Management și a Regulamentului ANPLS - publicate în Monitorul Oficial nr 380bis din 18.05.2016.

Notă: la un moment dat, se va face și o vizită a zonei de la mal (zona ripariană - 5 metri de la mal), pentru a se completa o FIȘĂ (pentru invetariere biodiversitate si evaluare stare de conservare) și clarificări legate de modificările antropice existente. Data/ora aceastei vizite o putem stabili și de comun acord (separat de demersul Custodelui ANPLS, care va planifica și comunica în scris o dată / oră propusă - ori termen) în cursul acestui an, preferabil în perioada martie - iunie.
« Ultima Modificare: Martie 12, 2017, 01:22:01 p.m. de Administrator »
Custode ANPLS => custode@FundatiaSnagov.ro * Tel: 0730 097 505
Fundatia Snagov => office@FundatiaSnagov.ro * Tel: 0720 762 468